...si iar bancuri :))



Intr-o zi un om era la pescuit.
Avea intr-o mana undita, iar in cealalta mana o caramida.
O tipa trece pe langa lac.
- Ce faci cu caramida aia?
- Daca te f**i cu mine iti zic!
- Nu .
A doua zi la fel.
A treia zi la fel.
In a patra zi tipa se hotaraste sa o faca cu respectivul ca sa afle ce face cu caramida.
Dupa ce o fac ei tipa il intreaba:
- Ei, acum zi-mi si mie ce faci cu caramida aia!
- Pai la undita nu am prins nimic, dar la caramida esti a 4-a.


Un om cade de la etajul doi.
Se ridica si da sa plece.
Lumea, mirata intreaba daca a patit ceva:
- Nu ca sunt parasutist.
- Si unde este parasuta?
- Sus o bate barbasu!


Un zgircit suna la 89 89 89.
La celalalt capat al firului se aude
...iubire bine ai venit fac tot ce vrei cum vrei cind vrei !!!
Zgircitul intreaba :
- Chiar faci tot ce vreau ?
- Da iubire tot ce vrei, cind vrei, cum vrei !
- Atunci eu inchid si ma suni tu !


Un tip si-o tipa, in pat, actiune din greu.
Dintr-o data se aude o frana de masina in fata casei, tipul sare din pat, isi ia hainele in brate, tipa ii
deschide geamul, tipul sare. Dupa un timp se aude un ciocanit la usa.
Tipa deschide, in usa era tipul cu hainele in brate.
Tipul:
- "Ma nevasta da' stresati mai suntem".


Putin peste miezul noptii, un betiv se invartea in jurul unui stalp.
Un politist, care isi facea rondul de noapte se apropie de el si il intreaba ce face, la care betivul ii zice ca isi cauta cheia.
Asadar, se pun amandoi pe cautat.
Dupa o vreme, cautand in zadar, politistul il intreaba pe om daca e sigur ca le-a pierdut acolo, iar acesta ii raspunde:
- De fapt le-am pierdut la stalpul celalalt, dar aici e lumina.


- Nu pot sa inteleg de ce am fost adus la pol .. politie ! exclama un betiv, plin de indignare !
- Pentru bautura ! ii raspunde ofiterul de serviciu.
- Pai de ce nu zici asa ? Adu-mi un coniac !


Doi ardeleni intr-un bar.
- Cum sa fac sa ma las de fumat?
- Eu incerc de doua luni.
- Cu pastile ai incercat?
- Da, dar nu pot sa le aprind!


In tren un ardelean si un oltean... si incepe ardeleanu sa manance niste slana cu rosii si cu branza.
Si la oltean i se face foame, si zice in gandu lui:
- "Ma, daca intru in vorba cu asta, poate imi da si mie".
Se hotaraste si deschide vorba.
- Pe mine ma cheama Ionescu.
La care baciu se uita la el si zice:
- Apoi daca te cheama du-te...


Lelea Ana se intalneste pe strada cu lelea Floare.
Lelea Ana era cu vaca de funie
- Unde meri, lele Ana?
- Ia, merg la taur.
- Daaa! Si cu vaca ce faci?


Ion isi cumpara de la Cluj un binoclu.
Gheorghe intreaba: Ce-i ala?
Ion : "E un instrument cu care poti sa vezi pina hat departe si toate lucrurile le vezi ca si cum ar fi linga tine."
Gheorghe: "Ma,nu se poate asa ceva!"
Ion: "-Ba da, ma. Uite, aseara stateam la mine in curte si te vedeam ce te mai jucai cu nevasta-ta, cum o mai alergai, cum o mai iubeai..."
Gheorghe :"-Vezi ca nu-i bun de nimic? Eu aseara nici n-am fost acasa!"









Sursa: Maramuresul Online

Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine MM Online, ci utilizatorilor care le posteaza.

In by Moroșanul, duminică, 22 ianuarie 2012


Leave a Reply