Niste bancuri faine tare ...

Un Morosan, jerpelit, facea autostopu.
Opreste un figurant shmeker cu o super-masina si-l intreaba:
- Unde mergi bade?
- La Bucuresti, raspunde badea.
- Si crezi ca te ia cineva imbracat asa jerpelit?
- Ma gandeam ca pentru 200 de dolari, m-o lua si pe mine cineva…
- Doua sute de dolari (isi spuse ala in gand)? Suie!
Urca mosu in masina, la un moment dat soferul isi aprinde un trabuc.
Mosu care statea ca bosu in spate zice:
- Nu te supara, daca-ti dau 500 de dolari imi dai si mie un trabuc?
Soferul fericit, ii intinde un trabuc.
Dupa un timp mosu ii zice:
- Auzi, da daca-ti dau o mie de dolari imi faci un sex oral?
Dupa un pic de stat pe ganduri, ala executa lucrarea.
Mosu relaxat, dupa o jumatate de ora zice…
- Baiete, nu stiu ce-o sa ma fac, ca neam de neamu meu n-a avut atatea datorii cate am eu la tine!!!


Un alt Morosan (badea Gheorghe) si nepotul pastea oile pe marginea soselei. Osoferita face pana la roata in apropierea lor si-i cheama sa o ajute sa schimbe roata . Binevoitori oamenii merg si o ajuta . Dupa ce termina de schimbat roata soferita intreaba cum sa i rasplateasca ;; Bade imi dau chilotii jos???Badea Gheorghe -i zice sa plece in drumul ei . Nepotul dupa ce pleaca soferita un pic cam rusinat il intreaba pe unchias; DE CE NU AI VRUT SA-SI DEA CHILOTII JOS???Badea GHEORGHE ii zice necajit ;-La ce sa -i dea mai jos??? ...ca nu erau buni , tie iti erau mari , iar pe mine ma strangeau ...




+18
Un cioban pastea oile pe terenul unu fermier.
La un moment dat vine fermierul si ii zice:
E bine ma ce faci poi pasti oile pe porumbul meu?
Acuma poate iti fut si una.
La care baciul : No poti sa le futii pe toate eu doar le pazesc.

Sursa: Maramuresul Online



Maramuresul OnlineMaramuresul Online

In by Moroșanul, duminică, 10 octombrie 2010


Leave a Reply