Modernizarea lui 2011 !!!

Am auzit că mai nou se vând porci online. Adică, pe Internet. Adică, fermierul român s-a modernizat, domnule! Taie porcul şi-l pune pe Facebook, dă anunţ pe Twitter sau chiar la ziar. Totuşi, nu îmi imaginez cum e să cumperi un porc de pe Internet. Cum se procedează? Îi cauţi omului id-ul de messenger şi îi dai un buzz? Hai să zicem că aşa o fi… 

Tu întrebi, el îţi răspunde.
- Cât e porcul?
- 10 lei / kg mort, sau 8 lei / kg viu
- Äăă, deci aveţi şi viu?
- Avem, avem!
Oricărui om îi place să vadă pe ce dă banii. E mai sigur aşa. Asta, însă, ar putea duce la alte discuţii.
- Aveţi  webcam?
- Da.
- Pot să-l văd şi eu la cameră?
- Sigur, staţi numai s-o instalez, că n-am driverele.
- Păi şi cât durează?
- Două minute, până fug în coteţ după CD-ul de instalare.
În tot acest timp, clientul îşi roade unghiile de nerăbdare. E mai ceva ca la cursele de cai.
-
BUZZ!
- Da, sunt aici
- Am instalat. Daţi accept.
- Uaaau, e frumos.
- Mulţumesc… l-am crescut doar cu mâncare premium.
- Cu ce anume?
- Cu lături!
Clientul, însă, nu e sigur, aşa că mai ridică ştacheta puţin.
- Auziţi, dacă nu vă cer prea mult… aveţi microfon?
- Da, am.
- Puteţi să mi-l daţi puţin la microfon, să-l aud şi eu?
- Sigur… hai, porcule, la microfon!
Porcul - Uaaa, uaaa
- E bine, bine, mulţumesc.
- Ei, ce spuneţi? Îl cumpăraţi?
- Äăă… trebuie să mă mai gândesc
- Da? Păi, atunci Ignore!


Tone de pace pentru toata lumea si nu disperati, o sa fie mai bine. La multi ani ! :)

Sursa: Maramuresul Online
Maramuresul OnlineMaramuresul Online


Leave a Reply