Acuzatii la adresa lui Lupu Rednic

 

Lupu Rednic, acuzat ca a comandat o troita, pe care a uitat sa o achite – Sculptorul Mihai Bledea: “E un mincinos care nu ne face cinste”
Cunoscutul interpret de muzica populara, Lupu Rednic, este acuzat de sculptorul Mihai Bledea din Vadu Izei de faptul ca a comandat o troita pe care a uitat insa sa o mai achite.
Mesterul spune ca a terminat troita la sfarsitul lunii octombrie, dar Lupu Rednic a cerut pasuire pentru o vreme, pe motiv ca nu ar dispune de suma necesara achitarii lucrarii. Ulterior, interpretul nu l-a mai cautat pe sculptor. Troita urma a fi instalata in comuna Sieu.
“Anul trecut, in septembrie, a fost cu Mircea Nicolae, un colonel de la Politia de Frontiera. A comandat troita, eu am facut-o, cam prin 25 octombrie, dar n-a mai venit dupa ea. Ca n-are bani, ca e in constructie cu casa, sa-l mai astept. Eu am zis ca-l mai astept, nu e problema. Este un mincionos si nu face onoare maramuresenilor cu astfel de lucruri.
Troita o montez acum la catedrala, la Sighet. Bani mi-a dat colonelul Mircea Nicolae, care a ramas fara 10 milioane. Parintele din Sieu mi-a spus ca nu stia nimic de troita, dupa care a luat legatura cu domnul Rednic, iar acesta l-a facut nesimtit ca de ce se baga. A cazut la mijloc fara sa aiba vreo vina”, a marturisit Mihai Bledea.
La randul lui, Lupu Rednic se apara si spune ca a renuntat la troita din cauza faptului ca aceasta n-ar fi fost gata la timp.
“Eu nici macar n-am comandat-o, ci i-am spus la altcineva sa mi-o faca pentru comuna Sieu. Nu mi-a facut-o la timp, i-am sanctionat pe amandoi si la revedere. Eu nici n-am vorbit cu Bledea, ci cu omul care trebuia sa mi-o instaleze, caruia i-am lasat un avans. Am dat 10 milioane la o alta persoana, sa mi-o faca si sa instaleze troita in cimitirul de la noi din comuna”, a afirmat Lupu Rednic.
Sursa: ZiarMM


Maramuresul OnlineMaramuresul Online


Leave a Reply