Ediţie de colecţie - Holograf



Câţiva studenţi de la Geologie au început să repete la Casa de Cultură a Studenţilor "Grigore Preoteasa", undeva, pe la începutul toamnei anului 1978.
Au venit unii, au plecat alţii, dar s-a închegat în cele din urmă o formulă din care făceau parte Mihai Pocorschi (chitară, voce), Eugen Sonia (bas), Cristian Lesciuc (chitară solo) şi Boris Petroff (tobe) şi ei şi-au spus Holograf. în 1985 a avut loc pasul cel mare, când Edi Petroşel şi Tino Furtună au hotărât să renunţe la profesia lor şi să devină muzicieni. Atunci au venit şi Dan Bittman şi Marti Popescu. Nu era un lucru uşor de făcut. în această formulă, cu o dotare tehnică solidă şi cu ambiţia de a intra în rândul trupelor mari, pentru Holograf a fost de ajuns un turneu prin toată ţara ca să devină un nume din ce în ce mai prezent. Anii '80, cu toate privaţiunile evidente, au fost cea mai frumoasă perioadă. Se făceau sute de zile de turneu, câte două spectacole pe zi, 500 de spectacole într-un an. Trei luni cântau vara la Costineşti. Banii câştigaţi atunci, ar părea ridicoli astăzi. Dar dorinţa de a face ceea ce-ţi place, ceva care nu este îngrădit într-un fel sau altul era totul pentru membri formaţiei Holograf. Împreună au câştigat premii importante la festivaluri şi au făcut primele imprimări la radio şi televiziune şi au realizat că singurul lucru care contează este să transmiţi ceva celor care te ascultă. Ediţia de Colecţie din 2 noiembrie vă va spune povestea celor de la Holograf şi vă oferă un dublu album ce cuprinde cele mai frumoase melodii compuse de ei de-a lungul vremii.

Cd1

01. Balada controlorului
02. Visul meu din zori
03. Singur pe drum
04. Suntem aici doar pentru voi
05. Singuratatea astronautului
06. Si baietii plang
07. Raza de lumina
08. Banii vorbesc
09. Stai in poala mea
10. Vreau o minune
11. Hai in Luna!
12. Ti-am dat un inel
13. Dincolo de nori
14. Dimineata
15. Taina

Cd2

01. Undeva, departe
02. Umbre pe cer
03. Fara ea
04. Vino
05. Suflet pereche
06. Sa nu-mi iei niciodata dragostea
07. Vine o zi
08. Inima mea nu e intreaga daca nu esti tu
09. Te voi iubi mereu
10. Stiu cine sunt
11. N-am iubit pe nimeni asa cum te-am iubit pe tine
12. Pasari de fum
13. Primavara incepe cu tine
14. Asa frumoasa
15. N-am stiut!



Download | Descarca part:1

Download | Descarca part:2














Maramuresul OnlineMaramuresul Online

In by Moroșanul, marți, 3 noiembrie 2009


Leave a Reply