Irina Loghin - Groparul [ Album Original ]



Artist: Irina Loghin
Title: Groparul
Release Date: 26.10.2009
Store Date: xx.xx.1989
Genre: Folclor
Quality: 320 kbps / 44,1Hz / Stereo
Size: 114 MB

" Cd-ul include piese interzise inainte de 1989, chiar de catre familia Ceausescu "











TrackList

01. Irina Loghin - Buna seara, dragii mei
02. Irina Loghin - Zori de ziua
03. Irina Loghin - Nu te supara barbate
04. Irina Loghin - M-as duce si eu la nunta
05. Irina Loghin - Anii mei si tineretea
06. Irina Loghin - Ce e viata omului
07. Irina Loghin - De trei zile beau la bere
08. Irina Loghin - La Ciolpani era o fata
09. Irina Loghin - Departe te-am lasat, satucul meu
10. Irina Loghin - De la mine la Ploiesti
11. Irina Loghin - Arz-o focul dragoste
12. Irina Loghin - Mi-am lasat copilaria
13. Irina Loghin - Cand merg seara la fantana
14. Irina Loghin - La jumatatea vietii
15. Irina Loghin - E noapte si e tarziu
16. Irina Loghin - Groparul

Descarca | Download

















Maramuresul OnlineMaramuresul Online


In by Moroșanul, joi, 29 octombrie 2009


Leave a Reply