Bancuri,bancuri,bancuri.

ASCULTA!

Doi bancheri :
- Pe mine ma omoara criza asta, nu mai am somn... Tu cum ai dormit azi noapte?
- Ca un prunc..., am plans toata noaptea si m-am si cacat pe mine de vreo doua ori...

Un tip intra intr-un magazin: As dori si eu niste gulas
Vanzatorul: Sunteti ungur?
Asta se enerveaza: Si daca ceream strudel ma intrebai daca sunt neamtz, daca ceream pui seshuan ma intrebai daca sunt chinez, sau daca ceream pizza trebuia sa fi fost italian?!?
- Aaaa, nu
- Si atunci de ce ma intrebi daca-s ungur pt. ca am comandat gulas?
- Pentru ca aici e magazin de electronice.

La un bal, se duce unu la o tipa: - Papusa, dansezi?
- Da, sigur.
- Pai, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.

- Noaptea, inainte de examen, in apartamentul profesorului suna telefonul pe la 3.
- Cu o voce iritata acesta raspunde: - Alo, da!
- Dormi? - Bineinteles ca dorm?! - ...si noi invatam, `tu-ti mortii ma-tii!......

- Sotia e plecata in interes de serviciu. Sotul il scoala pe copilas de dimineata,
ii face masa de dimineata si il ia de mana sa il duca la gradinita.
- La gradinita educatoarea ii spune ca acest copil ii este necunoscut. Il duce la o a doua gradinita si la a treia. Cand ies de la a patra gradinita copilul ii spune:
- Taticule, inca o gradinita, si eu astazi chiar ca intarzii la scoala!

- Intr-o zi, la usa unei batrane, suna un domn elegant imbracat, cu un aspirator
in mana.
- As dori sa va prezint cel mai performant aspirator... , iar in acelasi moment arunca pe covorul din holul casei o cantitate considerabila de balegar, explicand: daca acest aspirator nu va curata TOT in urmatoarele 2 minute, promit ca restul il voi manca!
Batrana, dupa ce asculta toata povestea, ii raspunde:
- Atunci sper sa ai pofta, ca nu am curent de azi-dimineata!

"-La prima intalnire...propun sa mergem la film si dupa aceea la mine acasa....
Intrigata fata il palmuieste...mirat baiatul replica :
-De unde sa stiu ca nu-ti plac filmele ?!"

Sursa: Maramuresul Online


















Maramuresul OnlineMaramuresul Online

In by Moroșanul, sâmbătă, 13 februarie 2010


Leave a Reply