Banul meu cel românesc

Încă de la venirea lui pe lume s-a dovedit a fi mort prematur. La început privit cu dispreţ, pe urmă ignorat, mai târziu hulit, iar în cele din urmă uitat. A fi înapoiat, dat, restituit, recirculat. În urmă cu ceva vreme nu-l primeai rest, nu ţi se dădea marfa dacă nu-l aveai, acum nu ţi-l mai ia nimeni. Suparat într-una din zile că vânzătorii "uitau" să-mi dea rest 1, 2, 3, 4 (iar azi chiar 7) ban(i), deşi i-aveau în tejeghea că-i vazusem, am hotarât să le întorc figura şi m-am decis să merg la cumpărături cu 500 de monede de 1 ban, hotărât în a achiziţiona marfa în această diviziune monetară românească. Surpriză mare însă. Nu în puţine locuri mi-au fost refuzaţi banii. Pe motiv că "nu acceptăm monede de 1 ban". Măi să fie! Au ieşit din circulaţia fără să ştiu eu? Oficial n-am găsit nici o înştiinţare în această privinţă. Voi aţi aflat aşa ceva?

Vă invit la acelaşi experiment. Şi aştept să-mi scrieţi ce aţi rezolvat. Numiţi-mi locurile unde v-au fost acceptaţi banii, dar mai ales unde nu. Şi poate facem ceva să nu mai scârţie roata asta ruginită.

Sursa: Maramuresul Online

Aha era sa uit !!!
In curand am inteles ca o sa apara o noua bacnota pe piata Romaneasca
 
Doamne-ajuta !!!














Maramuresul OnlineMaramuresul Online

In by Moroșanul, joi, 18 februarie 2010


Leave a Reply