Jenant, miseilor!: Dragii mei misei,


In primul rand, imi cer scuze pentru formularea generala din titlu, dar nu vreau sa-mi irosesc cele 2200 de semne enumerand guvernanti, servicii, presedinti, politisti, procurori. Sincer, de ceva vreme, tot sper sa nu va mai scriu. Dar spectacolul vostru gretos, cu efecte speciale si penibilitati debitate, la ore de varf, „la TV”, a ajuns sa-mi provoace rau fizic. Daca nu v-as fi „auzit” de atatea ori declarand, cu voce grava, ca Romania e stat „de drept, democrat, european”, v-ati fi intrebat de cand ati fost voi mandatati sa alegeti in numele poporului. Pentru ca toata incordarea voastra si „efervescenta” in aplicarea legii da semne ca in Romania, azi, se alege presedintele. Sincer, recunosc cu rusine ca am avut naivitatea de a crede ca nu veti merge atat de departe. Dar, daca a ajuns dupa gratii un sef de serviciu secret, de ce n-ar ajunge si „Titulescu” sau, ma rog, Tutilescu? Spectacolul vostru gretos nici nu m-ar deranja prea tare, daca n-ati veni, apoi, cu fete spasite, in fata poporului, invocand acelasi „stat de drept” si aceeasi justitie, care, in Romania, e vizibila doar la televizor si doar atunci cand va convine. De cand dovediti atata exces de zel in „aplicarea legii”, marturisesc ca am devenit foarte ingrijorata. Ce se intampla, de exemplu, daca DIICOT-ul il aresteaza pe seful DNA, DNA pe procurorul general, procuratura pe seful DGA, DGA pe seful DIICOT, DCCO pe seful Politei de Frontiera si Politia Romana il ridica pe seful SRI? Sincer, nici nu m-ar deranja sa va vad pe toti dupa gratii (m-am gandit chiar sa-mi infiintez o inchisoare particulara pentru „detinutii de lux”, ca si voi), daca nu v-ati cocota cu atata disperare pe argumentul „interesului public” si ati mima, macar, un dram de bun-simt si responsabilitate. In fond, poate ca circul vostru e, oarecum, benefic. S-au vindecat si ultimii naivi care mai credeau ca romanii isi decid viitorul la vot sau ca justitia e „oarba” si e pentru toti sau ca „autoritatile” si „structurile” isi sfarma creierii gandindu-se la solutii de criza sau la siguranta cetateanului. V-as mai fi scris, dar am ramas demult fara lamai. Si, oricum, am ajuns sa cred ca „miseilor” e un apelativ prea bland pentru voi.

In by Moroșanul, miercuri, 8 aprilie 2009


Leave a Reply