Titiana Mihali


Titiana Mihali - Asta-i hore batraneasca.mp3
Titiana Mihali - Bine-mi pare c-o plouat.mp3
Titiana Mihali - Ca pasarea am trecut dealul.mp3
Titiana Mihali - Canta cuce, limba-ti pice.mp3
Titiana Mihali - Cine m-aude cantand.mp3
Titiana Mihali - Ciobanul care si-a pierdut oile.mp3
Titiana Mihali - Coborai din deal in vale.mp3
Titiana Mihali - Cucule pasare mandra.mp3
Titiana Mihali - Cui ii canta cucu seara.mp3
Titiana Mihali - Drumu-i lung, pe el ma duc.mp3
Titiana Mihali - Eu ti-am spus mandrut, ti-am spus.mp3
Titiana Mihali - Ia-ti mireasa ziua buna.mp3
Titiana Mihali - Inimioara cu dor mult.mp3
Titiana Mihali - La fereastra, la badea.mp3
Titiana Mihali - Lasa vantul sa ma bata.mp3
Titiana Mihali - Mai mandrule negricios.mp3
Titiana Mihali - Mama, uratu-a vinii.mp3
Titiana Mihali - Mamuca ti-o fi pacat.mp3
Titiana Mihali - Mandru-si canta pasarile.mp3
Titiana Mihali - Merg in lume, nu mi-i bine.mp3
Titiana Mihali - Mi-o trimis mandru', trimis.mp3
Titiana Mihali - Mireasa, cununa ta.mp3
Titiana Mihali - Miresuca, miresuca.mp3
Titiana Mihali - N-am crezut ca pot ajunge.mp3
Titiana Mihali - Pan-am fost nevasta noua.mp3
Titiana Mihali - Pe cel delut cu bujor.mp3
Titiana Mihali - Ramane lumea de mine.mp3
Titiana Mihali - Rupt-o boii.mp3
Titiana Mihali - Si-am zis verde foaie fraga.mp3
Titiana Mihali - Spune Doamne si ghiceste.mp3
Titiana Mihali - Spune lume si vorbeste.mp3
Titiana Mihali - Spusu-le-am ochilor mei.mp3
Titiana Mihali - Tinerete mandra floare.mp3
Titiana Mihali - Tot asa o zis doru.mp3
Titiana Mihali - Tropotita din Petrova.mp3
Titiana Mihali - Zi ceteras cu arcul.mp3
Titiana Mihali - Zis-o badea sa nu joc.mp3

Descarca

In by Moroșanul, joi, 2 aprilie 2009


Leave a Reply