Mihaela Grec



Mihaela Grec - Glasul Dorului

1. MIHAELA GREC - UNDE JOACA OM FRUMOS (4:51)
2. MIHAELA GREC - ASTA-I JOC MOROSENESCU' (2:17)
3. MIHAELA GREC - BINE JOACA BORSENII (1:34)
4. MIHAELA GREC - CAT II MUNTELE DE SUS (3:53)
5. MIHAELA GREC - CATE FRUNZA IS IN NUC (1:57)
6. MIHAELA GREC - CINE STRACA DRAGOSTEA (2:05)
7. MIHAELA GREC - DE-AR SI DOR PA CAT URAT (3:14)
8. MIHAELA GREC - DOAMNE N-AI PE CER O STEA (4:27)
9. MIHAELA GREC - FA-MA DOAMNE CE MI FA (2:45)
10.MIHAELA GREC - HORINCUTA DIN TRI' PRUNI (2:04)
11.MIHAELA GREC - PENTRU BADEA CU DORU (2:31)
12.MIHAELA GREC - TIDRULE DE PA MARA (2:55)


Descarca

Ne ducem acum cu gândul spre Maramureş întrucât doresc să vă prezint cel mai recent album al Mihaelei Grec, cel de-al treilea din cariera sa artistică. “„Cine m-o dat dorului“ este un album de care îmi era dor. E un mănunchi de cântece pe care vroiam să le am, să le cânt, să le dau celor ce iubesc Maramureşul, cu toate înţelesurile lui, aşa cum le simt eu.

Am ales, cu greu, dintre multe cântări adunate în timp, 20 de „hori“, pentru că toate îmi sunt dragi şi le simt cu tot sufletul. Am încercat să arăt în cântecele mele toate trăirile şi simţirile inţelese din stihurile graiului moroşenesc, aşa cum simte moroşanul: introvertit, semeţ, dar întotdeauna cu sufletul deschis. „Cine m-o dat dorului“ este practic o parte dintr-un proiect pe care l-am botezat „Glasul dorului“, după o idee năstruşnică apărută parcă din voia sorţii. L-am „pus în bandă“ ceva mai târziu, cu trei „nebuni frumoşi“, adepţi ai artei folclorice, străini de horile moroşeneşti, dar pentru care toate astea au venit ca o provocare şi zic eu că a ieşit „ceva fain“. Nu prea mai găseşti în muzica de astăzi culoarea lui Vancu sau Arvinte, însă noi am făcut tot ce am ştiut, să dăm ceea ce am vrut să dăm. Cât despre apariţia pe piaţă, este greu de spus. În conjuncturile actuale, înafară de faptul că e greu să scoţi un album în raft, toată această industrie este încă în stadiul în care deocamdată nu primează calitatea şi autenticul. Altfel spus, aştept vremuri mai bune”, ne-a declarat Mihaela Grec despre cel mai recent album al său. “Mihaela Grec, o borşancă frumoasă şi ambiţioasă, dar mai ales talentată, ne propune un album de cântece populare din Maramureş. Mihaela deapănă firul melodiei cald, cumpătat, cu siguranţă. Vocea sa plină de căldură, cu înflorituri de o mare varietate îi permite improvizaţii de pasăre măiastră. Este o interpretă cu multă personalitate, curăţenie şi forţă vocală, dar şi multă expresie în interpretare. Este una dintre cele mai talentate interprete de muzică populară din generaţia sa”, spunea în deschiderea albumului cel care i-a întins Mihaelei o mână în a deveni realizator de emisiuni de folclor, relizatorul tv, Sorin Spătaru.

In by Moroșanul, duminică, 12 aprilie 2009


Leave a Reply