«Copiii lui Cristi Minculescu sunt, de fapt, ai mei!»



Adrian Roşu, un roman de 57 de anistabilit în Canada, susţine că Mădălina şi Florin provin din prima căsătorie pe care soţia artistului a avut-o cu el
De aproape 30 de ani, Cristi Minculescu (50 de ani) este una dintre marile vedete ale muzicii rock din România. Şi tot de trei decenii, vocea inconfundabilă a trupei Iris şi-a ţinut viaţa personală departe de ochii presei. În dreptul lui, de obicei, se spunea doar: căsătorit cu Rodica Minculescu (53 de ani), are doi copii, gemeni, Mădălina şi Florin. Mediatizarea adusă de odiseea transplantului de ficat la care artistul a fost supus de curând a generat însă şi alte reacţii. Una dintre ele aduce o dezvăluire neaşteptată şi neştiută, probabil, decât de apropiaţii familiei Minculescu. Tatăl celor doi copii este, de fapt, Adrian Roşu, primul soţ al Rodicăi Minculescu, stabilit de ani buni în Canada, la Ottawa.
Mă numesc Adrian Roşu şi am fost căsătorit cu Rodica (actual Minculescu) timp de 9 ani. Împreună avem doi copii, gemenii Mădălina Ioana Roşu şi Bogdan Florin Roşu”. Aşa începea mailul trimis redacţiei Libertatea, luna trecută, de către Adrian Roşu, un inginer român de 57 de ani, stabilit în oraşul canadian Ottawa. Afirmaţiile scrise de bărbatul de la capătul mailului şi cele declarate ulterior de acesta, într-un dialog ce s-a legat cu greutate, a adus elemente la fel de neaşteptate. “Copiii mei s-au născut în ianuarie 1978, în Mediaş. Când aveau nouă ani, am divorţat. Până au împlinit zece ani, copiii mei nu ştiau de Cristi Minculescu şi nici el de ei”.
"A contat cel mai mult că ne cunoşteam (n.r.- el şi Rodica) înainte de a mă apuca eu de cântat."Fireşte, surpriză totală. Cu atât mai mult cu cât, în- tr-una dintre puţinele ocazii în care a vorbit despre relaţia cu soţia lui, într-un interviu din anul 2002, acordat Jurnalului Naţional, Cristi Minculescu spunea: “A contat cel mai mult că ne cunoşteam înainte de a mă apuca eu de cântat. Este lângă mine pentru ce sunt ca om şi nu pentru că sunt persoană publică”.

Dar, cum prima formaţie din cariera lui Minculescu a fost, în vara anului 1979, Harap Alb, abia din ianuarie 1980 el devenind solistul trupei Iris, înseamnă că artistul ori o cunoştea pe Rodica chiar înainte de prima ei căsătorie, cea cu Adrian Roşu, pierzând apoi, vreme de aproape un deceniu, legătura cu ea, ori că Minculescu a creat şi a întreţinut un soi de legendă despre momentul întâlnirii cu aceasta.

«Îl cunosc pe Cristi, sunt convins că îi iubeşte!»
“Rodica a încurajat în toţi aceşti ani relaţiile între mine şi copii, cum e şi normal, iar eu, la rândul meu, am făcut tot ce am putut să influenţez şi să contribui la creşterea lor. (...) Îl cunosc pe Cristi şi sunt convins că îi iubeşte pe Mădălina şi pe Florin ca pe copiii lui şi că, la rândul lor, Mădălina şi Florin, care nu mai sunt copii, îl iubesc ca pe un tată. Îl respect pentru modul cum s-a ocupat de copiii mei”, şi-a continuat mărturisirea Adrian Roşu. El a recunoscut că a ales să facă această dezvăluire fiind deranjat de repetarea în presă, mai mult şi mai des ca oricând, a aceloraşi neadevăruri despre situaţia familială a lui Cristi şi a Rodicăi Minculescu.


“La vârsta de 19 ani (deci abia în 1997 - n.r.), Mădălina şi Florin şi-au schimbat numele în Minculescu. Mama mea, Viorica Roşu, Dumnezeu s-o ierte, care i-a găzduit la Mediaş în vacanţele de vară, s-a îmbolnăvit în ziua în care a aflat că şi-au schimbat numele. A auzit, dar nu de la ei, pentru că ei nu au avut curajul să-i mărturisească şi să îşi asume faptele”.


Pe de altă parte, Adrian Roşu susţine că şi-a ajutat fiica, pe Mădălina, să se stabilească în Canada, în acelaşi oraş în care trăieşte şi el: “Am ţinut-o la noi (Adrian Roşu s-a recăsătorit, având o nouă familie în Canada - n.r.) şi am ajutat-o vreme de peste patru ani, până a reuşit să trăiască pe contul ei. Lui Florin, eu i-am plătit biletele de avion în mai multe rânduri, să ne viziteze în Canada”.

Vecinii confirmă povestea lui Adrian RoşuDeşi familia Minculescu n-a avut nici o reacţie la afirmaţiile lui Adrian Roşu, spusele acestuia ne-au fost confir-mate de un fost vecin şi apropiat al acestora, dar care n-a dorit să-şi dezvăluie identitatea. “Toţi cei din preajma familiei ştiau lucrurile astea de la început, dar Cristi a fost un tată minunat pentru cei doi copii. Rodica a adus echilibrul în existenţa lui. Mama lui Cristi a fost încântată când ea a apărut în viaţa solistului”, a declarat acesta.

Copiii nu poartă boala artistului

Dincolo de restabilirea unui adevăr, necesară fie doar şi pentru sufletul acelui bărbat din Ottawa care, prea mult timp, a văzut cum copiii săi sunt prezentaţi mereu ca fiind ai altcuiva, rămâne, de asemenea, şi minunata poveste de dragoste dintre Cristi şi Rodica Minculescu. Aceasta a culminat cu gestul femeii de a-şi dona o parte din propriul ficat pentru transplantul necesar supravieţuirii bărbatului iubit. Fie el sau nu şi tatăl natural al celor doi copii. Pe de altă parte, Mădălina şi Florin sunt scutiţi, astfel, de teama că ar fi putut moşteni boala genetică ce l-a chinuit pe Cristi Minculescu atâţia ani, punându- i în pericol chiar viaţa.

Solistul trupei Iris este în convalescenţă

Cristi Minculescu a fost diagnosticat în cursul lunii februarie ca suferind de o boală genetică, polichistică hepato-renală. Singura soluţie indicată de medici fiind transplantul de ficat, artistul a preferat ca operaţia să se desfăşoare la clinica Spitalului Universitar din Regensburg, Germania.

La 24 martie, după o intervenţie chirurgicală ce a durat zece ore, lui Minculescu i-a fost extirpat ficatul atacat de boală, ce ajunsese să cântărească 20 de kilograme, el primind o porţiune din ficatul soţiei sale, Rodica, în condiţiile stabilirii compatibilităţii medicale între organele celor doi soţi.

După operaţie, ambii şi-au revenit spectaculos, ei întorcându- se în România joi, 16 aprilie, cu aproape două săptămâni mai devreme decât se prevăzuse înaintea operaţiei. Pentru Minculescu urmează o perioadă de recuperare la domiciliu, ce se va întinde pe durata următoarelor două luni. Teoretic, însă, solistul trupei Iris ar putea reveni pe scenă din luna iulie a acestui an, chiar dacă starea fizică nu i-ar permite deocamdată susţinerea unui concert întreg.


Leave a Reply